Future Storebox på Optikmässan

av | aug 1, 2019

För att inspirera dig att utveckla din butik skapar vi ett helt unikt koncept för att realisera din kundupplevelse.

Ta kontroll över kundupplevelsen och dessutom se till att alla upplevelser linjerar med den känsla du vill förmedla, så skapas ett värde som kan bli långt högre än vad dina produkter och tjänster förmår skapa.

Vi tar med dig på en upplevelseresa genom 4 olika stilkoncept. Alla viktiga funktioner i ditt butikskoncept och i fasad – Hur kan du utveckla dem och samtidigt förstärka dina kärnvärden?

”Den nya detaljhandeln kräver exceptionell kundupplevelse och en fullständig förståelse för hur varje målgrupps köpprocess fungerar.”

Nu kan ni även få en guidad tur genom de fyra olika stilarna inne på FUTURE STOREBOX.
Förboka och garantera din plats.

Varje guidning tar cirka 30 min och startar varje heltimme. Guidade turerna är kostnadsfria.

Monternummer: A:20

Future Storbox är ett samarbete med optikmässan tillsammans oss på Kom, Mässbolaget, Lightconcept och Hans boodt Mannequins där vi skapar en helt ny upplevelseplats för både besökare och utställare.

Projektledare: Katrine Wallberg från KOM Agency 

KOM hjälper dig att skapa enkla och inspirerande shoppingupplevelser för att öka detaljhandelns försäljning och lönsamhet. Vi utvecklar kundupplevelser åt ledande detalj- och konsumentvarumärken

KOM hjälper dig att öka konverteringsgraden in i butik genom att skapa spännande, innovativa och kreativa skyltfönster.

KOM hjälper dig att behålla och stärka din röda tråd, så du slipper ”lösa trådar”.

New York 2023. Del 4 – fortsättning av butiksbesök N-Y

New York 2023. Del 4 – fortsättning av butiksbesök N-Y

Pop-up butik Soho, Grundare Paige Mycoskie Page designade väggmålningarna för popup-butiken, som är handmålad av Aviator Nation-teamet på plats för utbyggnaden. Tigerränder, klassiska regnbågar och neongeometriska detaljer blandas för att skapa en unik explosion av...

New York 2023. Del 3: Vi fortsätter spana in butiker & varuhus

New York 2023. Del 3: Vi fortsätter spana in butiker & varuhus

Fantastisk ny lokal för Crate&Barrel. Snygg interiör, tilltalande produktexponering och du kan få hjälp att inreda hela ditt hem. " The only-in-New York experienceAs with the architecture, the assortment and services inside the store were curated to match the...

New York 2023. Del 2:  Skyltfönster, butiker & varuhus

New York 2023. Del 2: Skyltfönster, butiker & varuhus

Bergdorf Goodman's visionary design team is responsible for creating the windows in-house. Bäst och mest påkostade skyltfönster I New York! Dior kom på idén om en magisk drömkarusell med Dior-koder som stjärnan och klövern samt zodiakens tecken, "som framkallar...

New York 2023. Del 1: Mat – kulinariska resan

New York 2023. Del 1: Mat – kulinariska resan

Som vi skrev i vår New York blogg 2022 så är New York en av våra favoritstäder Mixen av butikskoncept, skyltfönster, restauranger, museum , olika event som tillsammans blir som en tornado av upplevelser. New Yorks olika stadsdelar skiljer sig ganska mycket i...

Projekt: Maria Nila

Projekt: Maria Nila

Maria Nilas filosofi att förse världen men veganska och vänliga skönhetsprodukter föddes ur övertygelsen att djur inte borde vara en del av mänsklig fåfänga. Deras vision att leda hållbar skönhet och utveckla professionell skönhet utifrån deras värderingar – be...

Pin It on Pinterest

Share This