Future Storebox på Optikmässan

av | aug 1, 2019

För att inspirera dig att utveckla din butik skapar vi ett helt unikt koncept för att realisera din kundupplevelse.

Ta kontroll över kundupplevelsen och dessutom se till att alla upplevelser linjerar med den känsla du vill förmedla, så skapas ett värde som kan bli långt högre än vad dina produkter och tjänster förmår skapa.

Vi tar med dig på en upplevelseresa genom 4 olika stilkoncept. Alla viktiga funktioner i ditt butikskoncept och i fasad – Hur kan du utveckla dem och samtidigt förstärka dina kärnvärden?

”Den nya detaljhandeln kräver exceptionell kundupplevelse och en fullständig förståelse för hur varje målgrupps köpprocess fungerar.”

Nu kan ni även få en guidad tur genom de fyra olika stilarna inne på FUTURE STOREBOX.
Förboka och garantera din plats.

Varje guidning tar cirka 30 min och startar varje heltimme. Guidade turerna är kostnadsfria.

Monternummer: A:20

Future Storbox är ett samarbete med optikmässan tillsammans oss på Kom, Mässbolaget, Lightconcept och Hans boodt Mannequins där vi skapar en helt ny upplevelseplats för både besökare och utställare.

Projektledare: Katrine Wallberg från KOM Agency 

KOM hjälper dig att skapa enkla och inspirerande shoppingupplevelser för att öka detaljhandelns försäljning och lönsamhet. Vi utvecklar kundupplevelser åt ledande detalj- och konsumentvarumärken

KOM hjälper dig att öka konverteringsgraden in i butik genom att skapa spännande, innovativa och kreativa skyltfönster.

KOM hjälper dig att behålla och stärka din röda tråd, så du slipper ”lösa trådar”.

Vinnare av 2018 års bästa julskyltfönster

Vinnare av 2018 års bästa julskyltfönster

Vinnare av 2018 års bästa julskyltfönster är:Nordiska Kompaniet, Stockholm Hamngatan. NK:s julskyltning tema handlade om vad som händer bakom kulisserna i NK huset juletid. – En liten tomte som har små möss och duvor som hjälpredor. Ett spännande moment som engagerar...

Pin It on Pinterest

Share This