Future Storebox på Optikmässan


För att inspirera dig att utveckla din butik skapar vi ett helt unikt koncept för att realisera din kundupplevelse.
Ta kontroll över kundupplevelsen och dessutom se till att alla upplevelser linjerar med den känsla du vill förmedla, så skapas ett värde som kan bli långt högre än vad dina produkter och tjänster förmår skapa.
Vi tar med dig på en upplevelseresa genom 4 olika stilkoncept. Alla viktiga funktioner i ditt butikskoncept och i fasad – Hur kan du utveckla dem och samtidigt förstärka dina kärnvärden?
”Den nya detaljhandeln kräver exceptionell kundupplevelse och en fullständig förståelse för hur varje målgrupps köpprocess fungerar.”
Nu kan ni även få en guidad tur genom de fyra olika stilarna inne på FUTURE STOREBOX.
Förboka och garantera din plats.
Varje guidning tar cirka 30 min och startar varje heltimme. Guidade turerna är kostnadsfria.
Monternummer: A:20
Future Storbox är ett samarbete med optikmässan tillsammans oss på Kom, Mässbolaget, Lightconcept och Hans boodt Mannequins där vi skapar en helt ny upplevelseplats för både besökare och utställare.
Projektledare: Katrine Wallberg från KOM Agency

KOM hjälper dig att skapa enkla och inspirerande shoppingupplevelser för att öka detaljhandelns försäljning och lönsamhet. Vi utvecklar kundupplevelser åt ledande detalj- och konsumentvarumärken
KOM hjälper dig att öka konverteringsgraden in i butik genom att skapa spännande, innovativa och kreativa skyltfönster.
KOM hjälper dig att behålla och stärka din röda tråd, så du slipper ”lösa trådar”.
Christmas time at KOM, created of reused books and New York Times magazine
Julen är en fantastisk och mysig tid, tid för varandra och tid för återhämtning. Man kan unna sig en stund att krypa upp i soffan, läsa en tidning eller bok och för en stund fly in i en annan värld. Denna värld som ord skapar är någon som vi på KOM har velat återskapa...
Dagens butiker behöver skapa ännu mer engagemang
Den som vill hänga med i nästa fas av framgångsrika butikskoncept måste nu skaka om och tänka nytt.
Den röda tråden -Storyn för att lyfta fram erbjudande och arbetsprocess
Att väcka uppmärksamhet och TYDLIGHET, ett par av de grundläggande elementen i ett skyltfönster för att nå fram till en förbipasserande. Och på 3 sekunder var det, eller hur? DEN RÖDA TRÅDEN är Storyn för att lyfta fram KOM:s erbjudande och arbetsprocess i...
Vad vi lärt oss om webshop-video: Högre intäkter i åtta steg
Rörliga bilder utlöser vår förhistoriska hjärna och kräver därför vår uppmärksamhet. Vill du öka konverteringen med 5ggr?
StyleShoots Live invigning i Borås 3 april
Var med när StyleShoots möter TEKO-industrin. Invigningen den 3 april i Do-tank Center i Borås,
Vinnare av 2018 års bästa julskyltfönster
Vinnare av 2018 års bästa julskyltfönster är:Nordiska Kompaniet, Stockholm Hamngatan. NK:s julskyltning tema handlade om vad som händer bakom kulisserna i NK huset juletid. – En liten tomte som har små möss och duvor som hjälpredor. Ett spännande moment som engagerar...