Årets Kreativa Kundupplevelse – Nytt pris på Modegalan 2018

Kom är stolt sponsor av årets nya pris på Modegalan 2018. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

Vikten av att vara ett kreativt företag är större än någonsin där den fysiska butiken skall vara en kreativ destination allt från service, sortiment , kommunikation, visual merchandising och inredning koncept .

Ta chansen att nominera hos habit på http://www.habitmodegalan.se

Rapha – Ett koncept med passion

Rapha - 159 Prince St, New York, NY 10012, USA. Rapha ett spännande butikskoncept som lyckats utvecklas och konstant växa i besökare och medlemmar. Vi träffade Niels som är Store Manager på Rapha i Meetpacking District i NYC. Han berättar ingående om Rapha’s affärsidé...

Visual Merchandising hos Moncler, NYC

Följ med oss på den guidade turen genom butiken: Våra personliga favoriter, en Darth Vader-esque, något medeltida kottformad puffer av Piccioli och Noir Kei Ninomiyas svarta kollektion, exponerad med exakt fingertoppskänsla. Som ett led i sitt projekt "House of...

Skyltfönster 2018 Pre-fall Bibliotekstan Fashion Week

Stockholm Fashion Week är i fullgång vilket betyder att vi gav oss ut på samma runda för att inspireras av de nya skyltfönsterna.  Om det hänt så mycket nytt? Nja, många har vart duktiga och roterat budskapet i sina fönster men vi hade önskat att fler hade hakat på...

Paper Stories på Östasiatiska Museet

Östasiatiska Museet - Paper Stories 23.02.2018-03.06.2018, inträde, gratis. Har ni vägarna förbi Stockholm så rekommenderar vi er att besöka Östasiatiska Museet. Fram till den 3e juni har de utställningen Paper Stories som handlar om papprets historia, teknik och...

Pin It on Pinterest

Share This