Årets Kreativa Kundupplevelse – Nytt pris på Modegalan 2018

Kom är stolt sponsor av årets nya pris på Modegalan 2018. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

Vikten av att vara ett kreativt företag är större än någonsin där den fysiska butiken skall vara en kreativ destination allt från service, sortiment , kommunikation, visual merchandising och inredning koncept .

Ta chansen att nominera hos habit på http://www.habitmodegalan.se

7 Inspirerande Visual Merchandising Tips

Med visual merchandising finns det ett nödvändigt behov att överraska och inspirera kunder. Det finns välkända grunder som är nödvändiga för visual merchandising - till exempel visuella teman, grupperingar och färger. Men för att merchandising ska bli riktigt...

Nu är det jul igen

  Snart är det Jul igen! Har du planerat färdigt inför julens tema i era skyltfönster och butik ? Det är hög tid att ta tag i årets julskyltning för att säkra försäljning via en kreativ kundupplevelse. Här bjuder vi er på en inspirationsfilm från förra årets...

Från tomte till geni

Inför julen 2021 gav vi oss själva en kreativ utmaning med en breif: – Intressant både under och efter jul– Inte köpa något nytt men lyxa till det med att lägga ner extra tid och kärlekKartong finns alltid i överflöd under jul och med lite kreativitet är möjligheterna...

Skyltfönster 2018 Pre-fall Bibliotekstan

Supernyfikna på hösten! Förra veckan spanande vi in  Biblioteksstan och butikernas skyltfönster, i förhoppning om att få inspiration till hösten. Väl nere kunde vi konstatera att de klassiskt brända tonerna mot brunt står sig starkt även denna höst, med färgstarka...

Re-invent & Re-use: Art Deco Skyltfönster

Att återuppfinna och återanvända är högst aktuellt nu när vi lever i en värld där vi förbrukar och använder större resurser än vad vår jord klarar av. Inom Retail …

Pin It on Pinterest

Share This