Årets Kreativa Kundupplevelse – Här är finalisterna
Den 1 November är det dax för Modegalan 2018, Kom är stolt sponsor av årets nya pris för Kreativa Kundupplevelse. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.
FINALISTERNA
& Other Stories
Biblioteksgatan & Mall of Scandinavia – Stockholm samt Stora Nygatan – Malmö
Ett modeuniversum för kvinnor i alla åldrar där klockrent genomförda designsamarbeten och event, hög frekvens på omskyltning och en flexibel inredning gör att sortimentet alltid känns nytt. Sortimentsmixen, där accessoarer bokstavligen tar stor plats, bidrar till köpsug och exponeringsvariation.
Zetterberg Couture
Grev Turegatan – Stockholm & Södra Larmgatan – Göteborg
Några av kunderna är kungligheter, andra är stjärnor på kändishimlen och alla vill känna sig som en prinsessa för en (bröllops)dag – eller (gala)natt. Therese Zetterberg levererar glamour och kvalitet med sällsynt välförpackad personlighet, själ och hjärta – från skyltfönstret ned till shoppingpåsen.
The Lobby/AMF Fastigheter
Regeringsgatan – Stockholm
Våra shoppingvanor är inne i ett paradigmskifte. Kan en galleria med korttidsavtal vara lösningen? På The Lobby kan små företag visa upp sig på ett billigt och enkelt sätt. Tydliga varumärkesöar och unisona skärmar ger en proffsig inramning medan kundens nyfikenhet kittlas av det snabba flödet av hyresgäster.
Ta chansen och köp biljetter hos habit på http://www.habitmodegalan.se
Christmas time at KOM, created of reused books and New York Times magazine
Julen är en fantastisk och mysig tid, tid för varandra och tid för återhämtning. Man kan unna sig en stund att krypa upp i soffan, läsa en tidning eller bok och för en stund fly in i en annan värld. Denna värld som ord skapar är någon som vi på KOM har velat återskapa...
Dagens butiker behöver skapa ännu mer engagemang
Den som vill hänga med i nästa fas av framgångsrika butikskoncept måste nu skaka om och tänka nytt.
Den röda tråden -Storyn för att lyfta fram erbjudande och arbetsprocess
Att väcka uppmärksamhet och TYDLIGHET, ett par av de grundläggande elementen i ett skyltfönster för att nå fram till en förbipasserande. Och på 3 sekunder var det, eller hur? DEN RÖDA TRÅDEN är Storyn för att lyfta fram KOM:s erbjudande och arbetsprocess i...
Future Storebox på Optikmässan
För att inspirera dig att utveckla din butik skapar vi ett helt unikt koncept för att realisera din kundupplevelse. Ta kontroll över kundupplevelsen och dessutom se till att alla upplevelser linjerar med den känsla du vill förmedla, så skapas ett värde som kan bli...
Vad vi lärt oss om webshop-video: Högre intäkter i åtta steg
Rörliga bilder utlöser vår förhistoriska hjärna och kräver därför vår uppmärksamhet. Vill du öka konverteringen med 5ggr?
StyleShoots Live invigning i Borås 3 april
Var med när StyleShoots möter TEKO-industrin. Invigningen den 3 april i Do-tank Center i Borås,