<iframe width="426" height="240" src="https://www.youtube.com/embed/gZdMcHcvKGQ" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="900" height="500" src="https://www.youtube.com/embed/gZdMcHcvKGQ" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

Antalis

Visual merchandising
Skyltfönster
Customer journey
Konceptutveckling
Storytelling

Antalis är Europas ledande grossist inom finpapper och emballage. De har en tongivande position på den svenska marknaden inom papper, samtidigt som de är i kraftig tillväxt inom förpackningsområdet.

Tillsammans med ABA Grafisk produktion och Lexterljuddesign skapade vi en kreativ kundupplevelse från utsida till insida med pappret i fokus. Vårt mål var att skapa en berättelse med poetisk och teatralisk känsla som gav intryck och stannade kvar i publikens sinne som vecket i ett veckat papper. Storyn byggde vi kring Shakespeares poetiska och teatraliska värld och gick under namnet A Shakespeare Fairy Tale. Genom att använda papper i olika texturer, storlekar och former tillsammans med ny teknik skapar vi en Shakespeare-anda som tillsammans med ljud och doft maximerar kundupplevelsen ytterligare. I filmen ovan berättar vi ytterligare om processen från idé till verklighet.

Pin It on Pinterest

Share This